Friday 19 April 2013

Sedih ! :(

sedih ! sedih sangat2 .. :'( budak2 Thailand tu dah balik Thailand . wuhaaa .. sedihnya . dah la tak pernah amik gambar ngan diorang . tegur pun "hai" je . tapi tak pe lah . dapat jugak number diorang . (itupun tak tau boleh tepon ke tak) aku suka budak2 Thailand yang perempuan . nama dia Chamemee . cantik dowh dia . semalam , masa dah nak balik tu , cikgu ada bagi announcement sapa yang nak amik gambar ngan budak2 Thailand tu . pergghh ramai gila yang nak ambik gambar ngan diorang . mintak number lah . (aku la tu) . berpeluh-peluh aku kat atas pentas tu semata-mata nak mintak number . aku tengok muka Sofron ngan Sutee .. perghh handsome gila pulak ! rugi sangat tak bawak camera semalam . rugi2 .. sedih .. diorang dah nak balik sana dah . aku harap diorang akan datang Malaysia lagi . Aminn ..

No comments:

Post a Comment